13/5 - det va fest & jag var partyyy.

Min mamma klagade förut på att jag va lite ego och bara la upp bilder på mig själv, men de är för att bilder vi tar (jag och amelia) inte är speciellt lägliga i min blogg, hähähä. Men nu får ni iallafall en relativt normal bild på oss. Bästavän <3

Amelia och jag kvista hem runt elva någon gång, somna i min säng runt tolv - halv ett då vi käkat upp allt godis. Helt slutkörda och slitna, precis som de ska va. Amellis åkte hem vid halv sju och sedan dess har jag legat i sängen, bakat kladdkaka för ovanlighetens skull och kollat på BB. Nu ligger jag här och ska sova eller först kolla på "fråga olle dokumentären", bästa. Hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0