2/5 - otroligt bra dag!

ÅH va den här dagen har varit bra, nästan alldeles för bra, nästan så jag väntar på något dåligt..! 
Började med en jätte bra dag i skolan, NP i matte gick skit bra,därefter No som dock gick segt och sedan bara en engelska pass som gick fort. Sedan hem och lägga mig på altan (som jag skrev i förra inlägget) FICK LITE FÄRG, sedan lite mat på det och sedan en liten PW med mamma, och nu sitter jag här och dricket smothie. Nu är jag verkligen pågång, ler hela tiden, sjunger, dansar och mår bättre än vad jag gjort på mycket länge. Allt är så bra, en månad kvar till sommar lov, livet leker, 20 + grader ute klockan åtta på kvällen, SOMMAREN ÄR HÄR. LOVE LIFE. Hörs senare /JanneleHermansson världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0