28/5 - en hel dag med fotboll

Idag rullade bussen vid åtta mot Eskilstuna. Vi skulle lira skol if fotboll och jag väntade mig att va bänk hela matchen. Men inte dom andra.. Spelade mina två första fotbolls matcher på två år och jag undrar fortfarande varför i helvete jag slutade, haha.
Vi förlorade båda matcherna (haha) men hade ändå as kul. Oskönt bara att vädret var kallt,blåsigt och regnigt. Smällar man får ta.
Nu sitter jag och väntar på att min mobil ska laddas upp lite, sedan ska jag ut på en runda. När jag kommer in lägger jag upp bilderna från helgen. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har inte läst din blogg så länge, men jag har gått tillbaka i arkivet redan från när du startade.



Jag har förstått att du och din flickvän gjort slut? Hur känns det? är du fortfarande kär?

Sedan undrar jag om du har en ny? du verkar lite uppåt på senaste! :)

Kul att du är glad igen. All lycka. Kram

2012-05-30 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0