30/5 - Svar på kommentar!

"Jag har inte läst din blogg så länge, men jag har gått tillbaka i arkivet redan från när du startade.

Jag har förstått att du och din flickvän gjort slut? Hur känns det? är du fortfarande kär?
Sedan undrar jag om du har en ny? du verkar lite uppåt på senaste! :)
Kul att du är glad igen. All lycka. Kram"

Svar: Ja det har vi ungefär två månader sen.
Jag tänker inte ljuga och säga att det känns bra och att allt är finnemang, för det är de inte. Finns ju dom dagarna man mår kanon och dom man bara vill springa och gömma sig.
Men dom dagarna man bara vill springa och gömma sig blir allt mindre och mindre (om man gämnför för två månader sen). Sakta men säkert försvinner känslorna, och det gillar jag. Så svar på din fråga är ; nej jag är inte längre kär i Josefin, känslorna finns där absolut, men kär det är jag inte längr, inte alls.

Kan säga såhär om den frågan, det är inte så att jag har flickvän eller något åt det hållet. Men ja, jag har börjat prata lite extra med en person (nämner inga namn.) Men nu vet jag inte längre hur det blir med de. Vi får se, har hela livet på mig hehe!

Tack så himla mycket, livet rullar på som det ska. 15 dar till sommarlovvvv. Hoppas du blir glad över svaret, undrar ni något så våga fråga. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0