3/5 - jag känner mig fri, fri från negativa vibbar som brukar ge mig panik

Denna dag har också varit sådärjätte bra, jätte jätte bra!!
Sommaren är påväg, de är varmt, jag har världens bästavän, världens bästa kompisar, behöver inget förhållande, ni gör mitt liv bäst!
Såhäääääär glad är jag, älskar mitt liv. Ska aldrig mer klaga på mitt liv, de är de bästa någonsin. Och ännu bättre, IMORGON ÄR DET FREDAG OCH HELG WOOHO.

Idag har jag iallafall haft ett kemiprov, där jag inte kunde någonting, tagga omprov. Märks att terminen börjar dra ihop sig, slutspurt i skolan, måste verkligen hinna med allt, men de löser sig, de gör det alltid! :)
Dessutom har jag gift mig idag okså, men världens bästa adam leindahl, puss puss. Hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0