25/9 - dansa bonne dansa

 
Länge sen jag skrev sist och det har hänt en del saker sedan dess. Jag åkte ju som sagt till Lund förra helgen och det var helt underbart att få träffa och krama min tjej igen. Lund va inte så pjåkigt hellerm ska nog ta mig många tripper dit ner dom närmaste tre åren. 
 
Annat som hänt då? Har tränat tränat tränat. Fått veta att min skola kanske ska läggas ner till nästa år, vilket vi får besked om på torsdag då jag ska försöka få tag i en plats på BF programmet på Tessinskolan i Nyköping istället. Jag som äntligen har börjat tycka om Igelsta, har redan på denhär månaden i skolan haft många sovmornar, håltimmar och lediga dagar.. Jaja! 
 
Idag var jag ledig och jag har inte gjort ett skit. Varit och köpt ny ansiktskräm då jag fick höra av Frida att min gamla luktade katt kiss.. ? Sen har jag köpt ny piercing eftersom jag tappade min på matchen i söndags. Match mot Linköping som vi vann med 8-7. På lördag är det äntligen dags för seriepremiär. Nykvarn Steelers IF - Trosa Edanö IBK. Jag är så jävla otroligt taggad på innebandy säsong nu. Och om 17 dagar kommer mitt hjärta hem och är hemma i en hel vecka. Nu ska jag äta mat och åka på träning. BTW har träningsvärk från fysen igååååår.
SAKNAR MIN BÄSTIS OCKSÅ!!!!!! Så fick bli en cool bild på oss från 9;an. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0