3/9 - A-barn!

 
Sitter just nu hemma i soffan med en dunkande huvudvärk.. Dagen har varit seg men bra. Fredagar och måndagar är dom tråkigaste på veckan. Ikväll är fysträningen inställd p.g.a någonting, så ikväll blir de att ta de lugnt. Just nu kollar jag på arga snickaren och ska precis ta mig en kopp te. 
Har nog skrivit dehär ungefär överallt nu, men måste ju nämnas i bloggen också. Idag fick vi ut våra första inlämingar, en uppsats och en mindmap. Vill tillägga sådär lite på hörnet att jag fick stort A på båda och lärare Arne va nöjd, lika så jag! Så nu kan Helena McKenzie köra upp sitt VG i sin röv, jag har fan MVG maddafuckers!
 
Juste, 14,15,16 ska jag åka ner till slutet av landet (troligen), alltså Lund till min babe! Bara näst nästa helg! Längtar ihjäl mig. En vecka utan henne och jag döööööööööööööööööööör. Hörrrrrrrs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0