7/9 - FREDAAAAAAG

 
HELLO! Ännu en vecka har gått och idag är de fredag. Så jävla skönt, dock (som ja redan sagt) så är fredag en av dom jobbigaste dagarna under en skolvecka, men de är bara kämpa på. Igår mådde jag vekligen inte alls bra och inte i onsdags heller för den delen, så blev ingen träning för mig för säkerhetens skull. I helgen väntas cup Capri Sonne, som vi vann förra året så vi har lite att leva upp till, hehe. 
 
Igår rullade mitt hjärta hem till Nyköping igen, men lika snabbt som hon kom hit åker hon igen.. Just nu sitter hon på ett flygplan till Kroatien men hela familjen. Jag hoppas dom får en kanon helg och att hon och jag hinner ses på måndag innan hon drar vidare till Lund igen. Idag efter skolan ska jag också beställa biljetter som tar mig till Lund, OM EN VECKA!!!!!!!!!!!!!!!! Jag får äntligen känna hennes närhet igen! ÅÅÅÅH blir lycklig bara jag tänker på de. hihi! Nu ska jag käka gröt och två ägg. Idrott med louis idag, kuuuuuuuuuul. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0