9/8 - söndag & sista dan på cupen!




Söndag och sista dagen på Capri Sonne cup. Cupen har inte riktigt gått som vi ville kanske, men ändå spelar vi semi-final idag och förhoppningsvis final också. Vi har en förlust och två oavgjorda i benen, men ingenting som ska hindra oss för att ge Huddinge en ny omgång efter förlusten med 4-1 i fredags. Så alltså i semi möter vi Huddinge. 
 
Imorgon är de måndag igen och denna måndag har jag faktiskt längtat till denhär helgen, först och främst för då kommer Frida kunna ringa mig igen och jag får höra hennes röst och för de andra så då är de inte alls långt kvar (5 dagar) tills jag förflyttar mig till Lund!!!! Nu ska jag käka frulle och packa OCH byta om. Önska oss lycka till och att vi tar oss enda till final och guld. Vi höreeeeeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0